
Reklamacje
Dokładamy wszelkich starań, aby oferowany towar był dokładnie opisany i pozbawiony wad. Przed użyciem produktów należy sprawdzić poprawność otrzymanego towaru z zamówieniem. Nazwa produktu na puszce z bazą powinna być taka sama jak na utwardzaczu, natomiast rozcieńczalnik musi być dedykowany do zakupionej farby. Prosimy również o weryfikację czy kolor jest prawidłowy. Użycie błędnego produktu lub w złym kolorze może skutkować brakiem podstaw do przyjęcia reklamacji.
Jeżeli otrzymany towar nie jest zgodny z zamówieniem lub doręczona przesyłka jest uszkodzona prosimy o niezwłoczny kontakt w celu wyjaśnienia sytuacji.
W przypadku kiedy zakupiony produkt posiada wady jakościowe należy złożyć reklamację niezwłocznie po wykryciu wady. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie i przesłanie wraz z dokumentacją zdjęciową drogą mailową.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:
- A) Dane kontaktowe zamawiającego
- B) Datę zakupu oraz wystąpienia wady
- C) Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego
- D) Zdjęcie puszki z widocznym na etykiecie numerem batch
- E) Zdjęcia wymalowania
- F) Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację
Szacowany czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia lub w razie konieczności weryfikacji jakości produktu od dnia dostarczenia do nas reklamowanego towaru.
WAŻNE
- Produkt powinien być kompletny
- Produkt musi być zapakowany w sposób umożliwiający jego bezpieczny transport do nas.
Dane kontaktowe: sklep@solidpaint.pl , tel. 609 072 060 lub +48 58 682 48 24
Formularz do pobrania: https://al-kor.eu/wp-content/uploads/2024/03/formularz-reklamacyjny-sklep-solidpaint.pdf